Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1
Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
2. Właścicielem Sklepu jest: MTM POLSKA z siedzibą we Wrocławiu , NIP: 8950015541 tel , adres email: .stefaniakj@onet.pl
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
b) emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt lub sms-em
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty,albo gdy kupujący wybiera sposob dostawy dedykowany dla innego typu towarów niż przez niego zamówione.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.
5. Zamówienia towarów , których sklep nie wysyła (olejów , akumulatorów, wszelkich płynów) podobnie jak zamówienia , w których wybrano formę dostawy przeznaczona dla innych towarów niż zakupione nie będą realizowane ,choćby nawet dokonano wpłaty.
W przypadku zamówień dotyczących towarów , których sklep nie wysyła tzn akumulatorów, olejów i płynów,co wyraźnie zaznaczono w kilku miejscach sklepu w tym na stronie głównej , regulaminie i na stronach informacyjnych oraz w przypadku zamówień , w których wybrano niezgodnie z regulaminem sklepu inny sposób wysyłki niż dedykowany dla określonej grupy towarów sklep uznaje ,ze NIE dochodzi do zawarcia jakiejkolwiek umowy sprzedaży.
Środki wpłacane do zamówień , których sklep nie wysyła (akumulatory, oleje płyny ) oraz do zamówień , w których wybrano formę dostawy przeznaczona dla innych towarów niż zakupione będą zwracane nie wcześniej niż w ciągu 30-130 dni roboczych od dnia wpłaty dlatego sklep prosi o nie składanie takich zamówień ,ani dokonywania prób ich składania.
Sklep traktuje tego typu zamówienia jako naruszenie regulaminu sklepu ,próbę oszustwa i zakłócanie jego pracy.
6.Zwroty środków dotyczące wszystkich innych zamówień niż określone powyżej w punkcie 5, zwrotów i uznanych reklamacji będa zwracane w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki lub decyzji w sprawie.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) za pobraniem – wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze towaru,
b) przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bądź w emailu do Klienta,
c) w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy z podziałem na poszczególne rodzaje i grupy towarów.
3. Warunkiem wydania towaru i realizacji zamówienia jest zapłata za towar i właściwą przesyłkę dedykowano dla zamawianego rodzaju towaru.
4.W przypadku składania zamówień wysyłkowych towarów , których wysyłka jest zabroniona (akumulatory , oleje, inne płyny) i których sklep nie wysyła , zamówień z inną formą dostawy niż odpowiadająca zakupionym towarom takie zamówienia nie będą realizowane ,a zwrot środków za takie zamówienia nastąpi nie wcześniej niż w ciągu 30-130 dni roboczych od dnia wpłaty.
5.Zwroty dotyczące innych zamówień niż określone w punkcie 4 zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (zwrot towaru zgodnie z regulaminem sklepu) lub otrzymanej decyzji w sprawie reklamacji lub gwarancji.
§4
Wysyłka towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy.
2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
3.Sklep nie wysyła akumulatorów, olejów i innych płynów
4.Każdy rodzaj towaru ma inny sposób i specjalnie dedykowany typ wysyłki(pompa paliwa -wysyłka pompy paliwa itd) ich zamiana niezależnie od przyczyny powoduje NIEWAŻNOŚĆ TAKIEGO ZAMÓWIENIA i brak wysyłki towaru.
5.odbiory osobiste są realizowane w magazynie ,a nie w sklepie stacjonarnym po wcześniejszym uzgodnieniu,
Odbiory osobiste bez wcześniejszego uzgodnienia nie są realizowane w ogóle.
§5
Reklamacje
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wypełnionej karty gwarancyjnej
2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do magazynu Sklepu pod specjalny adres tylko do tych celów, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.,na specjalnie wskazany do tego celu adres podany na każdej karcie gwarancyjnej strona 3.Przesyłki wysyłane pod inny adres nie będą odbierane., podobnie jak przesyłki nadane bez uzgodnienia.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
6.W przypadku przesłania towaru do reklamacji uszkodzonego ewidentnie z winy użytkownika należy wziąć pod uwagę ,ze producent lub dystrybutor może nałożyć dodatkowe opłaty za badanie i za wysyłki towarów bezpodstawnie przesłanych do reklamacji (ewidentnie uszkodzonych , zniszczonych z winy użytkownika lub na skutek niewłaściwej eksploatacji , bądź z nieuzasadnionej przyczyny np pomp paliwa zapchanych nieczystościami, spalonych, uszkodzonych mechanicznie , używanych do innych celów niż wskazane w sklepie zastosowanie
7.Reklamacje dot.złożonych zamówień wysyłkowych towarów , których nie wysyłamy (akumulatory, oleje i inne płyny) pozostawiamy bez odpowiedzi i nie zajmujemy się nimi
§6
Prawo odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.Specjalny adres do zwrotów znajduje się na kazdej karcie gwarancyjnej strona 3.Przesyłki wysyłane pod inny niż specjalny adres nie będą odbierane.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w ust. 1 powyżej, tj. w zakresie:
a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży towarów),
b) nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania,
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
f) dostarczania prasy,
g) usług w zakresie gier hazardowych
8. Sklep nie dokonuje anulowania zamówień w trakcie ich realizacji oraz wszystkich zamówień z dokonaną płatnością przez PayPal
9. ZWROTÓW CZĘŚCI ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRONICZNYCH NIE PRZYJMUJEMY
§7
Ochrona prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
§8
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.