Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
olej 5W-20 5W20 1L SFE Ford Chrysler MS-6395, Honda,Acura HTO-6, Nissan, MAZDA, Suzuki, Toyota
Opis
olej 5W-20 5W20 1L SFE Ford Chrysler MS-6395, Honda,Acura HTO-6, Nissan, MAZDA, Suzuki, Toyota
RAVENOL 5W-20 SFE jest pełnosyntetycznym, lekko bieżnym olejem uniwersalnym na bazie Poli-α-olefin z najnowszą technologią uszlachetnienia. Sformułowanie ze specjalnie dobranym pakietem dodatków uszlachetniających wpływa na bezpieczne smarowanie we wszystkich wyobrażalnych warunkach jazdy.
RAVENOL 5W-20 SFE przez swa formułę ze specjalnymi olejami podstawowymi osiąga wysoki wskaźnik lepkości. Znakomite zachowanie podczas rozruchu zimnego silnika zapewnia optymalne bezpieczeństwo smarowania w zimnej fazie pracy. Dzięki wyraźnej oszczędności zużycia paliwa RAVENOL 5W-20 SFE przyczynia się do redukcji emisji i wpływa na ochronę środowiska.
KLASYFIKACJA JAKOŚCIOWA/SPECYFIKACJA
RAVENOL 5W-20 SFE jest sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania olejów o dopuszczeniu / specyfikacji oraz znajduje się na listach:
API SM Energy Conserving, ILSAC GF-4 (na liście)
ACEA 2004: A5, B5
FORD WSS-M2C930-A, MAZDA, DaimlerChrysler MS-6395, HONDA, Nissan, Mitsubishi DiaQueen
WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE ZASTOSOWANIA
RAVENOL 5W-20 SFE jest uniwersalnym olejem silnikowym, wpływającym na oszczędność zużycia paliwa, produktem najwyższej jakości do nowoczesnych silników benzynowych w silnikach samochodów osobowych najnowszej generacji.
WŁAŚCIWOŚCI
RAVENOL 5W-20 SFE w stosunku do olejów silnikowych na bazie olejów mineralnych oferuje wiele zalet, jak np.:
Znakomita ochrona przed zużyciem również w warunkach szybkiej jazdy zapewnia długą żywotność silnika.
Znakomite właściwości detergencyjne i dyspersyjne dla pracy silnika bez zakłóceń.
Znakomite właściwości dzięki zastosowaniu pełno syntetycznych olejów bazowych.
Znakomite właściwości podczas rozruchu zimnego silnika, również przy niskich temperaturach.
Szybkie dotarcie oleju do wszystkich części silnika, również w temperaturach poniżej -30oC
Niską skłonność do parowania, obniżającą zużycie oleju.
Bezpieczeństwo wobec gromadzenia się szlamu, zanieczyszczenia nagarem, lakiem i korozji, również w niekorzystnych warunkach stosowania
Funkcjonowanie popychaczy hydraulicznych jest zagwarantowane we wszystkich temperaturach
Brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
Niezmienna lepkość podczas całego okresu użytkowania, wysoki wskaźnik lepkości.
Neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających.
Wydłużone okresy między wymianami oleju chronią naturalne zasoby.