Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Gwarancja i serwis
Wiekszość produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada pisemną gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) ,karty gwarancyjnej i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: .603-414-946
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji, natomiast w przypadku uszkodzenia towaru sporzadzany jest protokół uszkodzenia.
Paczki pakujemy solidnie ,więc tego typu sytuacje zdarzaja sie 1 na 5 lat.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Poinformuj nas o problemie , który napotkaśeś.Po pozytywnej akceptacji przez sprzedawcę i uznaniu twojej reklamacji za zasadną prześlij PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU I NADANIU NR SPRAWIE do nas produkt, który chcesz zareklamować na uzgodniony ze sprzedawcą specjalny do tych celów adres dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.Pamietaj ,ze większość producentów z którymi wspólpracujemy ogranicza gwarancję do naprawy bądź wymiany towaru.
- Pamiętaj ,ze sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek wysyłanych bez wcześniejszego uzgodnienia oraz wysyłane na adres siedziby ,a nie magazynu.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię pisemnie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.
- Jakichkolwiek przesyłek bez wcześniejszego uzgodnienia nie przyjmujemy.Nie przyjmujemy również żadnych przesyłek wysyłanych na inny adres niż specjalny do reklamacji i zwrotów.Jeśli jednak taka przesyłka wysłana na inny adres zostanie podrzucona do nas przez kuriera lub pocztę )aktualnie nie jest wymagany podpis odbiorcy ze względu na pandemię) to nie zajmujemy sie w ogóle taką przesyłka.Można sobie ją odebrać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.W przypadku odbioru takiej przesyłki wysłanej na niewłaściwy adres w ciągu 2 miesięcy od dnia jej doręczenia zostanie ona zutylizowana.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie: . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą ,nie dotyczy to oczywiście firm.
Zwracany produkt musi być w oryginalnym opakowaniu (nie rozpakowany w oryginalnej folii, folie sa przezroczyste ,wiec można wszystko przez nią wszystko zobaczyc) nie może nosić śladów używania, podłączania- każdy element musi być kompletny,czysty i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym,czystym opakowaniu w stanie niezmienionym.Musi być w całkowicie oryginalnym stanie umożliwiająjącym natychmiastową sprzedaż innemu klientowi bez zbędnego tłumaczenia ,co ktoś z nim robił
ZWROTÓW CZĘŚCI ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRONICZNYCH NIE PRZYJMUJEMY
Przed dokonaniem wysyłki należy potwierdzić stan przedmiotu j.w oraz uzyskać numer sprawy , który musi byś naniesiony na przesyłkę W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek w/w warunku, produkt nie zostanie przyjęty.Specjalny adres korespondencyjny do reklamacji i zwrotów jest podany na karcie gwarancyjnej strona 3.Przesyłki wysyłane bez uzgodnienia ,bez nr sprawy oraz wysyłane na adres siedziby ,a nie na adres magazynu nie bedą odbierane
Zwrotów od firm nie przyjmujemy w ogóle niezależnie czego dotyczą , z jakiej przyczyny i w jakim celu są wysyłane.
Prosimy zatem o rozważne zakupy.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Najlepiej przeczytaj nasze warunki zwrotów,uzgodnij zwrot telefonicznie,bądź pisemnie , uzyskaj nr swojej sprawyi nanieś go na przesyłce.Odeślij zakupiony produkt w niezmienionym , nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym niezmienionym , nieuszkodzonym opakowaniu (folia i pudełko )wraz z całą jego zawartością na adres wskazany na karcie gwarancyjnej strona 3. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- pamiętaj ,aby wysłać przesyłkę po uzgodnieniu ,na adres magazynu ,a nie siedziby ,bo w innym wypadku nie zostanie podjęta
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania) w ciągu 14 dni roboczych na adres nadawcy widniejacy na przesyłce odeślemy produkt.