

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.


Gwarancja i serwis
Wiekszość produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada pisemną gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) ,karty gwarancyjnej i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: .603-414-946
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji, natomiast w przypadku uszkodzenia towaru sporzadzany jest protokół uszkodzenia.
Paczki pakujemy solidnie ,więc tego typu sytuacje zdarzaja sie 1 na 5 lat.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Poinformuj nas o problemie , który napotkaleś.Po pozytywnej akceptacji przez sprzedawcę i uznaniu twojej reklamacji za zasadną prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować na uzgodniony ze sprzedawcą specjalny do tych celów adres dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.Pamietaj ,ze większość producentów z którymi wspólpracujemy ogranicza gwarancję do naprawy bądź wymiany towaru.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię pisemnie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.
- Jakichkolwiek przesyłek bez wcześniejszego uzgodnienia nie przyjmujemy.Nie przyjmujemy również żadnych przesyłek wysyłanych na inny adres niż specjalny do reklamacji i zwrotów.Jesli jednak taka przesyłka wysłana na inny adres zostanie podrzucona do nas przez kuriera lub pocztę )aktualnie nie jest wymagany podpis odbiorcy ze względu na pandemię) to nie zajmujemy sie w ogóle taką przesyłka.Można sobie ją odebrać po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.W przypadku odbioru takiej przesyłki wysłanej na niewłaściwy adres w ciągu 2 miesięcy od dnia jej doreczenia zostanie ona zutylizowana.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie: . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą ,nie dotyczy to oczywiście firm.
Zwracany produkt musi być w oryginalnym opakowaniu (nie rozpakowany w oryginalnej folii, folie sa przezroczyste ,wiec można wszystko przez nią wszystko zobaczyc) nie może nosić śladów używania, podłączania- każdy element musi być kompletny,czysty i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym,czystym opakowaniu w stanie niezmienionym.Musi być w całkowicie oryginalnym stanie umożliwiająjącym natychmiastową sprzedaż innemu klientowi bez zbędnego tłumaczenia ,co ktoś z nim rob
Przed dokonaniem wysyłki należy potwierdzić stan przedmiotu j.w W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek w/w warunku, produkt nie zostanie przyjęty.Specjalny adres korespondencyjny do reklamacji i zwrotów jest podany na karcie gwarancyjnej strona 3.
Zwrotów od firm nie przyjmujemy w ogóle niezależnie czego dotyczą , z jakiej przyczyny i w jakim celu są wysyłane.
Prosimy zatem o rozważne zakupy.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Najlepiej uzgodnij zwrot telefonicznie.Odeślij zakupiony produkt w niezmienionym , nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym niezmienionym , nieuszkodzonym opakowaniu (folia i pudełko )wraz z całą jego zawartością na adres wskazany na karcie gwarancyjnej strona 3. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania) w ciągu 14 dni roboczych na adres nadawcy widniejacy na przesyłce odeślemy produkt.