Change website language:

 
Menu
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Wiekszość produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada pisemną gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) ,karty gwarancyjnej i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: .603-414-946

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji, natomiast w przypadku uszkodzenia towaru sporzadzany jest protokół uszkodzenia.

Paczki pakujemy solidnie ,więc tego typu sytuacje zdarzaja sie 1 na 5 lat.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Poinformuj nas o problemie , który napotkaśeś.Po pozytywnej akceptacji przez sprzedawcę i uznaniu twojej reklamacji za  zasadną prześlij PO WCZEŚNIEJSZYM UZGODNIENIU I NADANIU  NR SPRAWIE   do nas produkt, który chcesz zareklamować na  uzgodniony ze sprzedawcą  specjalny do  tych celów  adres dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.Pamietaj ,ze  większość producentów z którymi wspólpracujemy  ogranicza  gwarancję  do naprawy  bądź wymiany towaru.
  2. Pamiętaj ,ze  sklep nie przyjmuje  żadnych przesyłek wysyłanych bez  wcześniejszego  uzgodnienia oraz wysyłane  na  adres  siedziby ,a nie  magazynu.
  3. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię pisemnie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.
  6. Jakichkolwiek przesyłek  bez  wcześniejszego  uzgodnienia  nie  przyjmujemy.Nie przyjmujemy również żadnych przesyłek wysyłanych na  inny  adres niż  specjalny  do  reklamacji i zwrotów.Jeśli jednak  taka przesyłka wysłana na inny adres   zostanie  podrzucona  do  nas  przez kuriera  lub pocztę )aktualnie  nie jest wymagany  podpis odbiorcy ze  względu na pandemię) to nie zajmujemy sie  w ogóle  taką  przesyłka.Można  sobie ją odebrać  po wcześniejszym  uzgodnieniu terminu.W przypadku odbioru  takiej przesyłki wysłanej na niewłaściwy adres  w ciągu  2 miesięcy od dnia jej doręczenia  zostanie  ona  zutylizowana.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: lub telefonicznie: . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą ,nie dotyczy to oczywiście firm.

Zwracany produkt musi być w  oryginalnym  opakowaniu (nie rozpakowany w oryginalnej folii, folie  sa przezroczyste ,wiec  można  wszystko  przez nią  wszystko  zobaczyc) nie może nosić śladów używania, podłączania- każdy element musi być kompletny,czysty i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym,czystym  opakowaniu w stanie niezmienionym.Musi być w całkowicie  oryginalnym  stanie  umożliwiająjącym  natychmiastową  sprzedaż innemu  klientowi bez  zbędnego tłumaczenia ,co ktoś z nim robił

 

ZWROTÓW  CZĘŚCI  ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRONICZNYCH  NIE  PRZYJMUJEMY

Przed dokonaniem wysyłki  należy  potwierdzić  stan  przedmiotu  j.w  oraz  uzyskać numer sprawy , który musi byś naniesiony  na  przesyłkę W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek w/w warunku, produkt nie zostanie przyjęty.Specjalny adres korespondencyjny do reklamacji i zwrotów jest podany na karcie gwarancyjnej strona 3.Przesyłki  wysyłane  bez  uzgodnienia ,bez nr sprawy oraz  wysyłane  na  adres  siedziby ,a nie  na  adres  magazynu nie  bedą  odbierane

Zwrotów  od  firm nie  przyjmujemy  w  ogóle  niezależnie  czego  dotyczą , z jakiej przyczyny i w jakim celu  są  wysyłane.

Prosimy zatem o  rozważne  zakupy.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Najlepiej przeczytaj nasze  warunki zwrotów,uzgodnij zwrot telefonicznie,bądź pisemnie , uzyskaj nr swojej sprawyi nanieś go na przesyłce.Odeślij zakupiony produkt w niezmienionym , nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym niezmienionym , nieuszkodzonym opakowaniu (folia i pudełko )wraz z całą jego zawartością na adres wskazany na karcie gwarancyjnej strona 3. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. pamiętaj ,aby  wysłać przesyłkę  po uzgodnieniu  ,na adres magazynu ,a nie  siedziby ,bo w innym  wypadku  nie  zostanie  podjęta
  3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  4. W ciągu 14 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni roboczych zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania) w ciągu 14 dni roboczych na  adres nadawcy widniejacy na przesyłce odeślemy produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl